Деякі теми шкільного курсу розділу «Тригонометричні функції» є складними
для вивчення і практичного застосування учнями. Труднощі виникають тоді, коли
навчальний матеріал є
великим за обсягом, насиченим і вимагає додаткових наочно–демонстраційних
засобів навчання. Саме тому головна мета вчителів – застосувати такі методи і засоби
навчання, щоб виклад матеріалу став більш доступним,
образним, насиченим, динамічним та результативним, що, насамперед, сприятиме
легшому сприйманню, усвідомленню та більш глибокому розумінню учнями
навчального матеріалу. Для покращення засвоєння і практичного розуміння тем
розділу «Тригонометричні функції» можна використовувати на уроках таку
тригонометричну шпаргалку, як «тригонометр».
Блог учителя математики комунального закладу "Рівненський обласний науковий ліцей" Сороки Віталія Петровича
Немає коментарів:
Дописати коментар