|
Які вищі навчальні заклади
закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
2003 р., Рівненський державний
гуманітарний університет, спеціальність "Педагогіка
і методика середньої освіти. Фізика і математика", кваліфікацію вчителя
фізики, математики, астрономії і безпеки життєдіяльності
|
|
Місце роботи (найменування навчального закладу
відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
|
Обласний науковий ліцей в м. Рівне Рівненської обласної ради
тел. (0362) 23-60-54, licey@ua.fm
|
Яким має
бути сучасний урок? Як організувати і провести його, щоб отримати максимальну
віддачу? Головним завданням сьогодення в системі сучасної освіти є
опанування учнями вмінь і навичок саморозвитку особистості, що значною мірою
досягається шляхом впровадження інноваційних технологій організації процесу
навчання. Існує багато нових форм і методів навчання. Використовую на уроках
проблемно-пошукові, дослідницькі, інтерактивні методи та прийоми навчання.
Будую свою діяльність так, щоб створити розвивальне середовище, атмосферу
співробітництва в яких учні отримують глибокі і системні знання з предмета,
формують свої комунікативні вміння, розвивають особистість, здатну творчо й
критично мислити, інтерпретувати здобуті знання у різних ситуаціях та
застосовувати їх у реальному житті, швидко орієнтуватися у сучасному
інформаційному просторі. Найбільшою мірою цьому сприяє використання
проблемних ситуацій, творчих завдань, логічних вправ, дидактичних ігор.
|
Я, Сорока
Віталій Петрович, у 2003 р. закінчив Рівненський державний гуманітарний
університет. З 2003р. по 2014р. працював учителем математики, у класах з
поглибленим вивченням, у Рівненському природничо-математичному ліцеї
«Елітар». З 2014 р. працюю вчителем математики в КЗ «Рівненський обласний
ліцей». Педагогічний стаж 14 років.
Розумію,
що особливості математики як науки і як навчального предмета визначають її
особливе місце в процесі інтелектуального розвитку особистості, отож при
вивченні нових тем я намагаюся залучати учнів у свідому і цілеспрямовану
діяльність, яка близька за своїми характеристиками до дослідницької.
Такий
підхід до викладання предмету надає учню величезний досвід, який вони зможуть
використати при написанні науково-дослідницьких робіт МАНу, курсових і
дипломних робіт під час навчання у ВУЗах.
Моя
проблемна тема «Діяльнісний підхід до розвитку інтелектуально-розвиненої
особистості в сучасному інформаційному суспільстві» спонукає активізувати
діяльність учнів на кожному етапі уроку. З цією метою впроваджую різні
методи, прийоми і види робіт: диференційований підхід,
пізнавальна, самостійна та індивідуальна робота, нові інформаційні технології.
Здійснювати це допомагає сучасний, добре обладнаний кабінет, що дозволяє
ініціювати процеси засвоєння знань, набуття умінь та навичок навчальної та
практичної діяльності.
Вважаю, що дуже важливим засобом активізації
пізнавальної діяльності учнів є позакласна робота. До позакласної роботи
відносяться заняття з обдарованими дітьми, адже добираючи додаткову
літературу, складаючи завдання підвищеної складності, розв’язуючи
нестандартні завдання, вчитель і сам поглиблює знання з предмету. Ще одним
видом позакласної роботи є гурткова робота. За роки роботи я був керівником
гуртка інтелектуальних ігор. Учні, які брали участь в заняттях гуртка
неодноразово ставали переможцями як міських (43 перемоги) так і регіональних
(11 перемог) змагань, були призерами телевізійного проекту телеканалу “Інтер”
“Телебрейн”.
Це все
допомагає отримувати хороші результати на ЗНО, здобувати перемоги в
олімпіадах і МАНі (28 призерів ІІ етапу олімпіади, 16 призерів ІІІ етапу
олімпіади, 23 призери І етапу МАН, 2 призери ІІ етапу МАН).
Але не
все вимірюється перемогами. Найбільшим щастям для вчителя є вдячність його
учнів, які пишуть: «…вже перший урок із новим вчителем – Сорокою Віталієм
Петровичем, дав мені чітко зрозуміти, що я в цьому бурхливому морі цифр,
формул, рівнянь не пропаду. Завдяки своєму безмежному терпінню (а в роботі зі
мною воно йому не раз знадобилося, не сумнівайтеся), відкритості,
доброзичливості та вірі в мене
цей вчитель не тільки зробив
так, що я перестала боятися цих складних уроків, а навіть полюбила їх…»; «За
роки навчання він став для нас не просто вчителем, наставником, керівником,
йому вдалося стати для нас справжнім другом. Таким, якому можна було
розповісти про свої проблеми, поділитися переживаннями, який завжди вислухає
і допоможе. Саме такі вчителі запам’ ятовуються і залишають свій слід у душі на все
життя.»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар